Centrum Wsparcia dla osób w stanie kryzysu psychicznego

Linia Wsparcia 800 70 2222 jest linią całodobową i bezpłatną dla osób dzwoniących. Pod telefonem, mailem i czatem dyżurują psycholodzy Fundacji ITAKA udzielający porad i kierujący dzwoniące osoby do odpowiedniej placówki pomocowej w ich regionie.

Fundacja ITAKA realizuje projekt Ministerstwa Zdrowia w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020, pn. Centrum Wsparcia. Celem projektu jest prowadzenie działań na rzecz zapobiegania depresji, samobójstwom i innym zachowaniom autodestrukcyjnym w populacjach o zwiększonym ryzyku. Zakres działań obejmuje przygotowanie i prowadzenia Centrum Wsparcia w ramach, którego udzielana jest całodobowa pomoc poprzez telefon, czat i email, osobom znajdującym się w stanie kryzysu psychicznego.

Nie jesteś sam! Nie zwlekaj! Zgłoś się po pomoc!

Skontaktuj się z Centrum Wsparcia dla osób w kryzysie psychicznym, w którym dyżurują psychologowie
gotowi do wysłuchania, zrozumienia i akceptacji. Pomogą także we wskazaniu odpowiednich placówek specjalistycznych w danym regionie kraju, w którym można otrzymać bezpośrednią pomoc.

Z nami będziesz mógł porozmawiać o swoim problemie i uzyskać profesjonalne wsparcie.

Nie czekaj! Daj sobie pomóc.

W wyznaczonych godzinach w Centrum pełnią dyżury także specjaliści: lekarze psychiatrzy, prawnicy oraz pracownicy socjalni.

W ramach Centrum Wsparcia Fundacja ITAKA prowadzi:

  • Telefoniczne Centrum Wsparcia 800 70 2222
  • Bezpłatną linię, która działa 24 godziny przez 7 dni w tygodniu
  • E-mail: porady@liniawsparcia.pl
  • Stronę www.liniawsparcia.pl
  • Czat